جدیدترین اخبار آبی ها
تاريخ : شنبه 11 خرداد 1398برچسب:, | 14:24 | نویسنده : محمد میرابی

زمان آغاز تمرین و مکان اردوی استقلال جمعه مشخص می‌شود

در جلسه روز جمعه بین مدیرعامل و سرمربی استقلال زمان آغاز تمرینات مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: زمان آغاز تمرین و مکان اردوی استقلال جمعه مشخص می‌شود

، درحالی که برخی از تیم های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده اند وضعیت زمان شروع تمرین استقلال مشخص نیست.

 

قرار است روز جمعه بین علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی جلسه ای برگزار شود. در این جلسه قرار است زمان شروع تمرینات و مکان اردوی آبی پوشان مشخص شود.

شب گذشته در جلسه هیئت مدیره استقلال لیست بازیکنان مورد نیاز فصل جدید مطرح شد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند.


فتح‌الله‌زاده: ماندنم در استقلال 50-50 است/سال گذشته نابود شدم

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ماندنم در استقلال ۵۰- ۵۰ است و باید دید منابع مالی تامین می‌شود یا خیر.

علی‌ فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس

، درباره جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره این باشگاه، اظهار داشت: جلسه خوبی بود با توجه به تمهیداتی که دوستان پیش‌روی ما گذاشتند، قرار شد که آنها را بررسی کنیم تا به راهکارهای خوبی برسیم.

 

وی در خصوص اینکه ماندنش در استقلال قطعی است، عنوان کرد: ماندنم قطعی نیست اگر تلاش‌هایمان برای راهکارهای اقتصادی جواب بدهد، می‌مانم. اگر نتوانیم از لحاظ اقتصادی خودمان را تأمین کنیم، به مشکل می‌خوریم. سال قبل خیلی سخت گذشت و امسال نمی‌توانیم دوام بیاوریم، بخصوص که امسال جزو 8 تیم آسیا هستیم و باید تیم را تقویت کنیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

 

مدیرعامل استقلال در جواب به این پرسش که تا مشخص شدن راهکارهای اقتصادی در نقل و انتقالات بازیکن نمی‌گیرند، گفت: ما دنبال بازیکن خواهیم بود، حتی با 2،3 نفری هم مذاکره اولیه را انجام داده‌ایم و اوایل هفته آینده نتیجه مذاکرات مشخص می‌شود. من معمولا عادتم به این است که تا قراردادی امضاء نشود، آن را مطرح نکنم و البته این را هم بگویم با توجه به تجربه 20 ساله‌ام در این کار، معمولا نقل و انتقالات کار سختی برای ما نیست. استقلال تیم خوشنامی است و این امتیاز محسوب می‌شود.

 

وی در خصوص اینکه در جلسه هیئت مدیره، خواسته خاصی نداشته، اظهار داشت: من خواسته به خصوصی نداشتم، فقط خواستم منابع مالی مشخص شود. چون ما کار دشواری در پیش داریم و خوشبختانه اعضای هیئت مدیره هم این موضوع را تایید کردند. همین که اعضای هیئت مدیره قدردان زحمات باشگاه هستند، برای ما بارقه امید است و شاهد هستم که چطور برای حفظ مجموعه تلاش می‌کنم.

 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه در تماس تلفنی که با امیر قلعه‌نویی داشتند، آیا او خواسته جدیدی نداشت، گفت: او هم فقط معتقد است که باید تیم تقویت شود ما شیوه کاری همدیگر را می‌دانیم. ما مشکلی از این بابت نداریم. در لیست بازیکنان موردنظر او چیز خاصی که برای ما سخت باشد، نیست و بیشتر تاکید دارد اسکلت تیم حفظ شود. مطمئن باشید مذاکراتمان با بازیکنان به طول نمی‌انجامد و مثل مذاکرات 1+5 نیست. (با خنده) بازیکنان معمولا به ما لطف دارند، حداقل در 2 روز بازیکنان خودمان را می‌توانیم تمدید کنیم.

 

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه در جلسه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال به عنوان 3 باشگاهی که در نقل و انتقالات پول زیادی می‌دهند، نام برده شده و قرار است بین این 3 باشگاه تفاهم‌نامه‌ای امضاء شود تا از پرداخت‌های بی‌رویه جلوگیری شود، گفت: من اعتقاد دارم این صحبت‌ها فقط نباید برای مصاحبه‌ کردن باشد و ما عملا باید این توافق را نشان دهیم مثلا اگر قرار است بیشتر از یک میلیارد و 800 میلیون تومان ندهیم، همه آن را رعایت می‌کنند. باید دید خروجی این جلسه واقعا اتفاق می‌افتد یا خیر و اگر هر مدیرعاملی تخلف کرد، آن مدیرعامل را جریمه سنگین کنند و تیمش را هم به دست 2 بفرستند. چرا باید تیمی مثل استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می‌خواهد افتخار‌آفرینی کند، همه چیز را رعایت کند اما باشگاه‌های دیگر با پول خرج کردن تیم قدرتمندی ببندند ضمن اینکه با این وضعیتی که دلار دارد میزان پرداختی‌ها متفاوت می‌شود. من خودم این آمادگی را دارم که وزارت و فدراسیون فوتبال بر عملکرد باشگاه‌ها نظارت کنند و واقعا خروجی کار را ارزیابی کنند.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که با چه میزان سقفی حاضر است بازیکن بگیرد، گفت: من همیشه این را گفته‌ام که ما نمی‌توانیم برای جذب بازیکن سقف در نظر بگیریم، بلکه ما باید برای باشگاه‌ها سقف بودجه در نظر بگیریم و هر باشگاه با توجه به بودجه‌ای که دارد، برای جذب بازیکنان مدیریت کنند.

 

وی در خصوص اینکه آیا باید به یک بازیکن بیش از یک میلیارد داده شود، گفت: من هم معتقدم که نباید بیشتر از یک میلیارد قرارداد بست، ضمن اینکه یک میلیارد در مملکت ما پول خیلی زیادی است اما باز هم تاکید می‌کنم که گران شدن دلار وضعیت کار کردن برای مدیران را خیلی سخت کرده است، وقتی باشگاه‌های خارجی برای جذب یک بازیکن یک میلیون دلار هزینه می‌کنند، چطور می‌شود بازیکنان‌مان را به مبالغ پائین قانع کرد. تیم‌های حاشیه‌ای خلیج فارس حتی بازیکن 11 میلیون دلاری جذب کرده‌اند. این پول بودجه 10 سال استقلال است.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چقدر به ماندن در این باشگاه امیدوار است، گفت: من 50-50 به ماندن امیدوار هستم. اگر منابع مالی تامین نشود، کار سختی پیش‌رو داریم. مسئولیت گرفتن سخت است شاید باورتان نشود، اما فصل گذشته من نابود شدم، حتی باید بگویم خم شدم. البته فدای سر هواداران. مسئله این است که هر کس یک توانی دارد، من حتی شب گذشته به اعضای هیئت مدیره گفتم اگر فردی بتواند بیش از 10 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی کند، حاضرم بروم و او بیاید و خودم در هیئت مدیره به این تیم کمک کنم. برای من این جای سؤال است که شخص رئیس جمهور هم نظر راسخ دارد به اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و باید به آنها کمک شود. ولی نمی‌دانم چرا این کمک‌ها نمی‌رسد، همه تیم‌ها از بودجه دولتی استفاده می کنند اما به این دو تیم که می‌رسند همه شاخ و شانه می‌کشند. من فقط به این هم‌دلی هیئت مدیره استقلال افتخار می‌کنم که تلاش می‌کنند مجموعه حفظ شود.


حیدری: مقابل قطر نباید گل بخوریم/رسانه‌ها ما را در این راه حمایت کنند

 

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط خوبی داریم و یکی از بهترین اردوها را در امارات برگزار می‌کنیم.

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ خسرو حیدری عضو تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در دبی گفت: به نظر من یکی از بهترین اردوهایی است که تاکنون داشته ایم. خوشبختانه یکی از مهمترین فاکتورها زمین تمرین است که زمین تمرین باشگاه ایرانیان در شرایط مناسبی قرار دارد و ضمن داشتن فعالیت‌های بدنی سبک، به خوبی در حال انجام تمرینات تخصصی هستیم و آماده خواهیم شد تا در هفته آینده بتوانیم دیداری خوب را مقابل تیم ملی قطر داشته باشیم.

 

وی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر با قطر،عنوان کرد: بازی با قطر را با هدف گل نخوردن آغاز می کنیم و با داشتن این شرایط، قادر خواهیم بود به هر تیمی در آسیا گل بزنیم و امیدوارم که در ابتدا بتوانیم خوب دفاع کنیم و با استفاده از فرصت‌هایمان به گل دست پیدا کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که در بازی‌های اخیر مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس توانست عملکرد خوبی داشته باشد و آیا در مقابل قطر می تواند چنین عملکردی داشته باشد گفت:‌ به هر حال تیم قطر بیشتر بازیکنان غیر عربی دارد تا بومی. قطر و بیشتر بازیکنان آن تغییر ملیتی هستند و البته بازیکنان تیم های حاشیه خلیج فارس را بهتر و راحت تر می توان دریبل زد و امیدوارم با حضور بازیکنان تکنیکی مان در تیم ملی و استفاده از تاکتیک تیمی نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

وی در پایان در باره انتظارش از مردم و رسانه ها بیان کرد: از مردم کشورم می خواهم ما را در این راه پیش رو تنها نگذارند و دعای خیرشان همراه ملی پوشان باشد و رسانه ها هم که همیشه و به خصوص در شرایط سخت همراه تیم ملی بودند، نیز در این شرایط به یاری تیم ملی بیایند.


صادقی: بازی با قطر حکم فینال دارد/از رسانه‌ها و مردم انتظار حمایت داریم

 

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با قطر مهمترین مسابقه ما است و حکم فینال را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیر حسین صادقی در خصوص شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال گفت: پس از انجام سه تمرینی که  در امارات داشتیم، شرایط خوبی در اردو حاکم است و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم. با وجود گرمی هوا، نظم خوبی در برگزاری تمرینات و انجام تاکتیک مد نظر کادر فنی داشته ایم و با توجه به انگیزه و روحیه ای که از بازیکنان مشاهده می شود، معتقدم ملی پوشان در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقه با قطر که حکم یک مسابقه فینال را دارد، هستند.

 

وی در خصوص دیدار با قطر گفت:  این مسابقه مانند یک دیدار از رقابت‌های جام جهانی است و فکر می کنم حساسیت  این بازی مانند دیدار با استرالیا است. ما باید تمام تلاش و همت مان را در این مسابقه به کار ببندیم تا موفق باشیم. از بین این سه دیداری که پیش روی تیم ملی ایران است، بازی با قطر از همه مهمتر است و باید نتیجه لازم را از اولین دیدار کسب کنیم.

 

صادقی در خصوص بازی در کنار پژمان منتظری در دیدار با قطر گفت: همه ما باید تلاش کنیم و این نظر کادر فنی است که من در ترکیب باشم یا خیر و باید به نظر آن‌ها احترام بگذاریم . همه ما مانند سرباز تیم ملی هستیم و باید از دل و جان تلاش کنیم و با نظم و انضباط و همدلی به مصاف قطر برویم.

عضو تیم ملی از انتظارش از رسانه ها و مردم سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه در مسیر پیش روی تیم ملی، رسانه ها به خوبی به کار خود آگاه هستند و آن کمک و حمایت از تیمی است که باید به جام جهانی برود و فکر کنم این اتفاق دل بیش از هفتاد میلیون ایرانی را شاد خواهد کرد. توقع من از آن ها حمایت از ملی پوشان است تا مانند سال 2006 که همه همدل شدند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در حال حاضر هم فرصت داریم و باید یک دیدار که حکم فینال دارد را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


احتمال رویارویی استقلال با نمایندگان عربستان بیش از سایر تیم‌ها

 

احتمال اینکه استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های عربستانی دیدار کند، بیشتر شد.

، با اعلام کنفدارسیون فوتبال آسیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌هایی که از یک کشور باشند، هیچ‌گاه با یکدیگر بازی نخواهند کرد که بر همین اساس با منتفی شدن دیدار الشباب و الاهلی عربستان در این مرحله، احتمال دیدار استقلال با یکی از 2 نمانیده کشور عربستان نسبت به سایر حریفان بیشتر شد.

 

البته چنین شرایطی برای سایر تیم‌های شرکت کننده هم وجود دارد و از بین 6 تیم باقی مانده دو تیم به طور قطع با تیم‌های عربستانی دیدار می‌کنند.

به گزارش فارس، پیش از این و از مدت‌ها قبل نیز اعلام شده بود

که قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2013 روز 14 ژوئن برابر با 30 خرداد 1392 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا واقع در کووالالامپور با حضور نمایندگان تیم های صعود کننده برگزار خواهد شد و تیم های مرحله یک چهارم حریفان خود را در این مرحله و ترتیب میزبانی و میهمانی خواهند شناخت که بر همین اساس استقلال هم در همین روز رقیب خود در مرحله یک چهارم نهایی را خواهد شناخت.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها تفاوت رقابت‌های امسال با دوره‌های گذشته، برگزاری دیدار فینال به صورت رفت و برگشت است.


 

فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده/ نمی‌گذارم او پرسپولیسی شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده اما نمی‌گذارم او پرسپولیسی شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس

، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری 14:30 شبکه خبر در مورد وضعیت ماندنش در استقلال اظهار داشت: پارسال سال سختی را گذراندیم. بودجه دیر رسید و ما به مشکل خوردیم. شب گذشته هم به هیئت‌مدیره باشگاه گفتم می‌توانم حدود 10 میلیارد تومان درآمدزایی کنم اما بودجه استقلال 20 میلیارد تومان است و 10 میلیارد دیگر را وزارت ورزش یا دولت باید تأمین کند زیرا تیم مال دولت است و ما هم در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید تیم قدرتمندی را تدارک ببینیم.

 

وی ادامه داد: اگر بودجه تأمین شود من در خدمت استقلال هستم وگرنه نمی‌توانم بیش از 10 میلیارد تومان درآمدزایی و کارسازی کنم. توانم بیش از این نیست که هم کار اجرایی و درآمدزایی کنم و هم کل بودجه استقلال را تأمین کنم.

 

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به جز دو سه باشگاه که خصوصی شده‌اند سایر تیم‌های لیگ برتر 100درصد بودجه خود را از دولت می‌گیرند. ما هم می‌گوییم فقط 50 درصد بودجه را به استقلال بدهند. من نظر دولت و شخص رئیس‌جمهور را هم می‌دانم خودش به من گفت که گفته است به پرسپولیس و استقلال کمک کنید. یک بار هم با رویانیان نزد رئیس‌جمهور بودیم که همین را گفت. 10 میلیارد تومان برای دولت و وزارت ورزش پولی نیست. اکنون بودجه تراکتورسازی بیشتر از 20میلیارد تومان است. سپاهان و پرسپولیس هم همین بودجه را دارند و ما صرفه‌جوترین تیم هستیم. باید 10 میلیارد تومان دیگر را وزارت ورزش بدهد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه اکنون همه دستگاه‌ها با مشکل مالی مواجه هستند، اظهار داشت: سال گذشته از 8-9میلیارد تومانی که قرار بود به ما بدهند فقط 3میلیارد تومان پرداخت شد و بار 5-6میلیارد دیگر را به دوش کشیدیم. اکنون باید طلب فصل گذشته بازیکنان را بدهیم کدام بازیکن مجانی بازی می‌کند؟‌ باید پول داشته باشیم تا با بازیکنان قرارداد ببندیم. 10میلیاردی که من می‌گویم درآمدزایی می‌کنم را در طول فصل انجام می‌دهم. شرایط سخت است و باید با تعامل مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد: به وزیر هم گفتم اگر کسی بیشتر از 10 میلیارد تومان می‌تواند درآمدزایی کند و 20 میلیارد بودجه را تأمین کند بیاید و مدیرعامل شود. من هم در هیئت‌مدیره باشگاه می‌مانم و کمکش می‌کنم.

 

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه جواب وزیر به این پیشنهاد چه بود گفت: دیشب در هیئت‌مدیره هم جمع‌بندی کردیم و قرار شد عین این صحبت‌ها را بعد از بازگشت وزیر از سفر به اطلاع ایشان برسانیم تا ایشان تصمیم‌گیری کند.

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه وضعیت امیر قلعه‌نویی در استقلال چه می‌شود، گفت: قلعه‌نویی با من مشکلی ندارد اگر من بمانم او هم می‌ماند اما اگر من نمانم نمی‌دانم تکلیفش چه می‌شود. نمی‌دانم قلعه‌نویی خواهد ماند یا نه البته من با او صحبت می‌کنم که بماند. من تا لحظه‌ای که در استقلال باشم جانم را برای این تیم فدا می‌کنم.

 

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکن اقدام کرده است یا نه، گفت: با دو سه بازیکنی که مد نظر قلعه‌نویی بوده صحبت کرده‌ام و شنبه با آنها تمام می‌کنیم.

 

وی در مورد اینکه جدایی نکونام و منتظری از استقلال قطعی شده است، گفت: جدایی هیچ بازیکنی از استقلال قطعی نیست. این دو بازیکن باید از بازی تیم‌ملی با قطر بگردند و با آنها صحبت کنم. شاید منتظری ماندنش 60 به 40 باشد آن هم به خاطر اینکه ممکن است با باشگاه خارجی قرارداد امضاء کرده باشد. اما خسرو حیدری، مهدی رحمتی و سایر بازیکنان در استقلال خواهند ماند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی صحبت کرده است یا نه،‌گفت: بله باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده اما من نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود و او را نگه می‌دارم نه اینکه رقم بیشتری از پرسپولیس به او بدهم.


 

محمدرضایی: اولویتم استقلال است


هافبک استقلال با ابراز امیدواری از حضور در استقلال برای فصل آینده می‌گوید با جان و دل در استقلال بازی می‌کرده و بازی نکردنش سلیقه‌ امیر قلعه‌نویی بوده است.



 

 

نظری: همه اتهام زنندگان را به خدا واگذار می‌کنم


 

 

 

مهاجم فصل گذشته فجر سپاسی شیراز با ابراز خرسندی از پیوستنش به استقلال می گوید، همه اتهام زنندگانش را به خدا واگذار می کند. او همچنین می گوید، با وجود پیشنهاد خارجی به استقلال آمده است.

محمد مهدی نظری درباره آخرین وضعیت توافقاتش با استقلال گفت: همه چیز 50 – 50 است. توافقات خوبی با باشگاه استقلال داشته‌ایم اما همه چیز قطعی نشده است. از لحاظ شرایط مالی صحبت‌هایی مانده است و شاید تا چند روز آینده وضعیت قراردادم با استقلال روشن شود. من با این تیم هنوز قرارداد داخلی هم نبستم.

به گزارش ایسنا ، او در ادامه درباره دلایل حضور احتمالی‌اش در استقلال صحبت کرد و افزود: جز استقلال از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما واقعیت این است که استقلال را به خاطر تماشاگرانش و آقای قلعه‌نویی انتخاب کرده‌ام. آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی دارد. دوست دارم با ایشان حتما کار کرده باشم.

مهاجم فصل گذشته فجر سپاسی شیراز در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست که در استقلال فرصت بازی به او نرسد، اظهار کرد: همه چیز دست خودم است. هر بازیکنی خوب کار کند حتما بازی می‌کند. من همه فکرهایم را کرده‌ام و با استقلال وارد مذاکره شده ام. پست تخصصی من مهاجم نوک است و البته در سیستم‌ 3-3-4 می‌توانم به عنوان مهاجم کناری هم بازی کنم اما هیچ گاه در پست هافبک بازی نکرده ام.

فصل گذشته استقلال در دیدار برابر فجرسپاسی موفق شد در بازیی پر گل و عجیب با نتیجه‌ پنج بر صفر به پیروزی برسد. پس از این بازی شایعاتی درباره کم کاری بعضی از بازیکنان فجرسپاسی از جمله محمد مهدی نظری مطرح شد، اما خود این بازیکن چنین شایعه‌هایی را قبول ندارد. او گفت: واقعیت این است که نگرانی از این بابت ندارم. همه آن صحبت‌ها حل شد. من بعد از آن بازی آنقدر خوب بازی کردم که مردم شیراز و هواداران فجرسپاسی در این باره از من عذرخواهی کردند. هر کس که این حرف‌ها را می‌زند را به خدا واگذار کردم. خدا می‌داند که من لقمه حرام سر سفره خانواده‌ام نمی برم. امسال با تمام دل و جان بازی کردم و بیشتر از توانایی که داشتم برای فجر سپاسی گذاشتم و از عملکردم راضی هستم و هیچ کم کاری نکرده‌ام.

نظری در پاسخ به این سوال که از استقلال می‌خواهد به چه چیزی برسد، بیان کرد: می‌خواهم که از استقلال لژیونر شوم. من هیچ جایی این را نگفته‌ام، اما پیشنهاد خارجی هم داشتم، ولی به عشق هواداران استقلال مربی این تیم و باشگاه بزرگ استقلال را به این تیم آمده‌ام و قلبا هواداران استقلال را دوست دارم.


خبر جدایی منتظری از استقلال تکذیب شد

در حالی که دو روز پیش یکی از رسانه ها از جدایی قطعی پژمان منتظری خبر داده بود، مدیرعامل باشگاه استقلال این خبر را کذب دانست.

با پایان لیگ برتر بازار شایعه داغ است و یکی از موضوعهای مهم برای هواداران فوتبال اطلاع از سرنوشت بازیکنان محبوبشان است. دو روز پیش یکی از رسانه ها از جدایی قطعی پژمان منتظری، مدافع تاثیرگذار استقلال خبر داد و مدعی شد این بازیکن از این تیم جدا شده اما امروز علی فتح الله زاده این خبر را تکذیب کرد و گفت جدایی هیچ بازیکنی قطعی نیست.

او که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت می کرد گفت که وضعیت منتظری بعد از بازگشت تیم ملی از قطر مشخص می شود.

فتح الله زاده شانس ماندن منتظری در استقلال را 60 به 40 عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، با این حال گفته می شود منتظری از چند تیم قطری پیشنهاد دارد.


علی امیری: با رحمتی به توافق رسیده‌ایم


 

معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

علی امیری درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

به گزارش ایسنا ، او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.


رتباط تلفنی با قلعه‌نویی و ارائه لیست بازیکنان


در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به صورت تلفنی با امیر قلعه‌نویی ارتباط برقرار شد.

 جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور تمامی اعضا از ساعت 18:30 در دفتر علی فتح الله زاده برگزار شد.

به گزارش فارس، در این نشست که بیشتر برای مشخص شدن وضعیت علی فتح الله زاده برای ادامه همکاری با استقلال بود، وی به ارائه گزارش مالی پرداخت.

در این نشست اعضای هیئت مدیره از فتح الله زاده خواستند تا وی به کارش ادامه دهد. همچنین با امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ارتباط تلفنی گرفته شد و او خواست تا برای داشتن تیم قدرتمند بازیکنان مورد نظر وی جذب شوند.

همچنین لیست بازیکنان مورد نیاز قلعه نویی در هیئت مدیره مطرح شد و بودجه باشگاه نیز به تصویب رسید.


شهریاری: فتح‌الله‌زاده در استقلال می‌ماند


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از فتح‌الله‌زاده خواستیم بحث استعفای خود را مسکوت نگه دارد.

  احمد شهریاری پس از جلسه هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه بازیکنان استقلال قبل از بازی با الشباب نسبت به مطالبات خود ناراحت بودند اظهار داشت: جلسه امروز در رابطه با جمع بندی گزارش عملکرد فصل گذشته بود و برای سال آینده برنامه ریزی شد.

به گزارش فارس، وی افزود: بر اساس همین گزارش مبالغی که در نظر گرفته شده بود نزدیک به 15 میلیارد تومان گزارش شد که همانطور که در ابتدای امسال اشاره شد بالای 70درصد هزینه شد.

شهریاری ادامه داد: این پرداختی هایی که از طریق مدیرعامل صورت گرفته برای برخی از بازیکنان بود و عده ای ناراحت بودند که چرا تعدادی از چک ها پاس نشده و آن چک ها مربوط به اسپانسر باشگاه بود که به زودی این چک ها پاس می شود.

وی افزود: همان طور که فتح الله زاده اشاره کرده بود و سفری که به باکو داشت ما امروز لازم دیدیم در خصوص مسائل مالی قضیه مسکوت باقی بماند و با توجه به اینکه نجف نژاد اعلام کرد راهکارهایی را با وزیر در نظر گرفته ایم، طی هفته آینده جمع بندی انجام می شود. قرار شد فتح الله زاده به کارش ادامه دهد و در مورد بحث بودجه به جمع بندی های بهتری برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا قضیه استعفا مسکوت می ماند یا خیر گفت: استعفایی در کار نیست و مشکلات مالی بر اساس راهکارها جمع بندی خواهد شد. همان طور که گفتم فتح الله زاده اعلام کرده بود تا سوم خرداد استعفا می دهد و ما از ایشان خواستیم مسئله راباز نکند تا به راهکارهای بهتری برسیم.

شهریاری تاکید کرد: قطعا این مسئله بیشتر از یک هفته طول نمی کشد. البته راهکارهایی به ما پیشنهاد شده و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

شهریاری در مورد اینکه شاید در این یک هفته نقل و انتقالات را از دست بدهند،گفت: ما نگفتیم نقل و انتقالات را از دست می دهیم و مطمئین باشید با همان افراد  مدنظر خود مذاکره می کنیم.

شهریاری در خصوص اینکه هفته گذشته اعلام کرده بود از فتح الله زاده گلایه کرده که چرا برخی ها بیشتر گرفته اند، گفت: من هرگز نگفتم چه کسانی 40 درصد گرفته و چه کسانی بیشتر گرفته اند. البته فتح الله زاده گزارش مالی که داد بسیار خوب بود. این را هم بگویم فتح الله زاده گزارش را به ما داده و باید بررسی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب بلاگ اسکای
  • بروجرد